Lediga jobb Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Karlstad

Se alla lediga jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Karlstad. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Karlstad som finns inom det yrket.

Ekonomiassistent till myndighet i Karlstad

Nu söker vi för kunds räkning en ekonomiassistent för ett längre konsultuppdrag till myndighet i Karlstad med start i vår. Har du erfarenhet av leverantörsreskontran, löpande bokföring samt har goda kunskaper i Excel, förmåga att hantera digitala arbetsflöden och lätt för att ta till dig system? Läs då vidare nedan, och välkommen in med din ansökan! Arbetsuppgifter Arbetet innebär i huvudsak att utföra ekonomiadministrativa uppgifter inom funktionen Ekono... Visa mer
Nu söker vi för kunds räkning en ekonomiassistent för ett längre konsultuppdrag till myndighet i Karlstad med start i vår. Har du erfarenhet av leverantörsreskontran, löpande bokföring samt har goda kunskaper i Excel, förmåga att hantera digitala arbetsflöden och lätt för att ta till dig system? Läs då vidare nedan, och välkommen in med din ansökan!

Arbetsuppgifter
Arbetet innebär i huvudsak att utföra ekonomiadministrativa uppgifter inom funktionen Ekonomistöd. Funktionen har i nuläget fem medarbetare som ansvarar för leverantörsreskontran, kundreskontran, rese- och utläggsadministration, processen för lön samt förvaltning och utveckling av ekonomiadministrativa system. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: 

• att hantera flöden inom leverantörsreskontra, bokföring av tidredovisning samt lön och utläggsredovisning.
• att ge stöd och handledning till medarbetare och chefer i frågor avseende ekonomi, löne- och ersättningsfrågor.
• att utföra löpande kontroller, avstämningar och vård av register i olika system.
• andra arbetsuppgifter på ekonomienheten som konsulten väntas delta i, såsom årligt revisionsarbete och bokslut.

Vem är du? 
För att vara kvalificerad för rollen ska du uppfylla följande: 

• gymnasium eller likvärdig utbildning
• minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent
• goda kunskaper inom ekonomisk redovisning, utifrån ställda krav på uppdrag och omfattning
• god administrativ förmåga
• god förmåga att hantera digitala arbetsflöden
• goda kunskaper i MS Office, särskilt i Excel
• ha erfarenhet av och lätt att ta till dig av ny kunskap om ekonomi- och verksamhetssystem
• ha kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, m.fl.)
• kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
• ska ha svenskt medborgarskap eftersom befattningen är placerad i säkerhetsklass. En registerkontroll och säkerhetsprövning kommer att genomföras.

Personliga egenskaper:

• god samarbetsförmåga och erfarenhet av teamarbete
• självständigt och flexibelt arbetssätt
• god kommunikationsförmåga eftersom service och rådgivning är en stor del av våra arbetsuppgifter. Det förekommer kontakter både intern och externt.
• strukturerad, noggrann och organiserad
• god förmåga att hantera många arbetsuppgifter samtidigt
• serviceinriktad och stresstålig 
• Arbetet ställer även krav på digital mognad då dokumentation, dialog och möten till stor del sker digitalt samt med stöd av olika digitala verktyg och portaler.

Stor vikt kommer att läggas vid de personliga egenskaperna och personlig lämplighet för arbetsuppgifterna.

Meriterande krav är: 

• erfarenhet av löneredovisning
• kunskaper kring regelverket för reseersättningar och representation
• erfarenhet från offentlig verksamhet (statlig myndighet, region, kommun)
• erfarenhet av Unit4 ERP

Du erbjuds
Uppdraget är på heltid (100 %) med start i april t.o.m. 2024-03-31. Normal arbetstid är 08:00 – 16:25 och myndigheten tillämpar flextid. Arbetet kommer till en början ske på distans tills att säkerhetsprövningen är genomförd, därefter kommer arbetet utföras på plats i myndighetens lokaler. Du erbjuds ett konsultuppdrag via oss hos vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Livija Bekkhus på [email protected]

Urval sker löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag! 
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management. Visa mindre

Revisorer med erfarenhet till PwC

Vill du vara med och skapa förändring, tänka i nya banor och jobba med den senaste tekniken? Vill du arbeta nära många av Sveriges och världens mest spännande företag samt de personer som driver dessa? PwC söker nu revisorer på flera av våra kontor i hela landet. Arbetsuppgifter Som medarbetare inom Assurance skapar vi förtroende hos våra kunder och i samhället genom att säkerställa tillförlitligheten i finansiell information. Vi erbjuder tjänster inom ... Visa mer
Vill du vara med och skapa förändring, tänka i nya banor och jobba med den senaste tekniken? Vill du arbeta nära många av Sveriges och världens mest spännande företag samt de personer som driver dessa?

PwC söker nu revisorer på flera av våra kontor i hela landet.

Arbetsuppgifter

Som medarbetare inom Assurance skapar vi förtroende hos våra kunder och i samhället genom att säkerställa tillförlitligheten i finansiell information. Vi erbjuder tjänster inom till exempel finansiell revision och rådgivning till alla typer av företag och ideella organisationer. Dessutom identifierar vi områden som är risker och förbättringsmöjligheter samt jobbar nära kunderna för att antingen lösa eller implementera dessa. Den digitala utvecklingen och ökade krav på transparens bidrar till att framtidens revision kommer att kräva mer mångfacetterad kompetens än tidigare. Där vårt mål är att skapa långsiktigt hållbara resultat och värde för våra kunder och deras behov.

Vem är du?

Vi söker dig som har:

• Minst två års erfarenhet av att arbeta med revision och/eller kvalificerat bokslutsarbete.
• Behärskar svenska och engelska både i tal och skrift.
• Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror därför att du:
• Är serviceinriktad och motiveras av att leverera resultat och att möta våra kunders förväntningar.
• Är anpassningsbar, kan läsa situationer och anpassa både beteenden och kommunikation i byggandet av kvalitativa och diversifierade relationer.
• Verkar med integritet genom att vara rak och ärlig i kommunikation och har lätt att få med sig andra
• Besitter en god analytisk förmåga och är lösningsorienterad. Du tycker om att lära dig nya saker samt är nyfiken på digitalisering och ny teknik för att kunna lösa kundernas behov.
• Har sociala färdigheter och förmågan att skapa relationer och nätverk. Dessa färdigheter behövs för att kunna fungera bra med våra kunder, men är naturligtvis också viktiga för samarbetet inom vårt team.
• Är strukturerad, effektiv och organiserad.

Du erbjuds

Inom PwC handlar det mycket om medarbetaren! Vi vill att du ska ha den bästa möjligheten till att verkligen lära känna dina kunder och deras verksamhet. Som hjälpmedel till detta är vårt mål att vara mer digitala, mobila och flexibla. Vi investerar och utvecklar ständigt nya arbetssätt som förenklar granskningsprocessen. Genom att ha tillgång till nya digitala lösningar kan du fokusera på vad du gör bäst - att erbjuda högsta nivå av affärsrådgivning och revisionsstjänster.

Som revisor på PwC kommer du att arbeta som en del av ett team och tillsammans hjälps ni åt för att lösa komplexa affärsproblem från strategi till genomförande. Vårt allra främsta fokus kommer att ligga på Talang & Kultur - på våra medarbetare - för att vara en attraktiv arbetsplats. Vi vill att du som medarbetare ska känna att du får uppskattning för ditt bidrag till oss och våra kunders framgång.

Bli en del av vårt Community of Solvers.

I den här processen samarbetar PwC med Jurek Finance och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Malin Hellner på [email protected]. Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar in din ansökan (CV, personligt brev och betyg från Universitet/högskola) så snart som möjligt via www.jurek.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi ser fram emot att höra från dig!

Om företaget

PwC Sverige är marknadsledande inom revision och rådgivning med 2 800 medarbetare runt om i landet – vi finns där du finns! Vårt syfte är att skapa förtroende i samhället och lösa viktiga problem och våra värderingar genomsyrar allt vi gör.

Vi är proaktiva rådgivare som drivs av att förstå dig och våra övriga 33 000 kunders verkliga behov och hitta lösningar på komplexa affärsutmaningar – oavsett vilken fas din verksamhet befinner sig i. Det som gör oss unika är att vi kombinerar den senaste tekniken och samverkan mellan våra specialister. Vi är en community of solvers som är med dig hela vägen!

PwC Sverige är en självständig och oberoende juridisk enhet som ingår i det globala PwC-nätverket med 295 000 medarbetare i 156 länder. Det gör att vi kan dela med oss av kunskaper och erfarenheter globalt och tillsammans leverera relevanta lösningar som skapar förtroende och långsiktigt hållbara värden för såväl våra kunder som samhället i stort. Visa mindre

Revisorer med erfarenhet till PwC

Vill du vara med och skapa förändring, tänka i nya banor och jobba med den senaste tekniken? Vill du arbeta nära många av Sveriges och världens mest spännande företag samt de personer som driver dessa? PwC söker nu revisorer på flera av våra kontor i hela landet. Arbetsuppgifter Som medarbetare inom Assurance skapar vi förtroende hos våra kunder och i samhället genom att säkerställa tillförlitligheten i finansiell information. Vi erbjuder tjänster inom ... Visa mer
Vill du vara med och skapa förändring, tänka i nya banor och jobba med den senaste tekniken? Vill du arbeta nära många av Sveriges och världens mest spännande företag samt de personer som driver dessa?

PwC söker nu revisorer på flera av våra kontor i hela landet.

Arbetsuppgifter

Som medarbetare inom Assurance skapar vi förtroende hos våra kunder och i samhället genom att säkerställa tillförlitligheten i finansiell information. Vi erbjuder tjänster inom till exempel finansiell revision och rådgivning till alla typer av företag och ideella organisationer. Dessutom identifierar vi områden som är risker och förbättringsmöjligheter samt jobbar nära kunderna för att antingen lösa eller implementera dessa. Den digitala utvecklingen och ökade krav på transparens bidrar till att framtidens revision kommer att kräva mer mångfacetterad kompetens än tidigare. Där vårt mål är att skapa långsiktigt hållbara resultat och värde för våra kunder och deras behov.

Vem är du?

Vi söker dig som har:

• Minst två års erfarenhet av att arbeta med revision och/eller kvalificerat bokslutsarbete.
• Behärskar svenska och engelska både i tal och skrift.
• Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror därför att du:
• Är serviceinriktad och motiveras av att leverera resultat och att möta våra kunders förväntningar.
• Är anpassningsbar, kan läsa situationer och anpassa både beteenden och kommunikation i byggandet av kvalitativa och diversifierade relationer.
• Verkar med integritet genom att vara rak och ärlig i kommunikation och har lätt att få med sig andra
• Besitter en god analytisk förmåga och är lösningsorienterad. Du tycker om att lära dig nya saker samt är nyfiken på digitalisering och ny teknik för att kunna lösa kundernas behov.
• Har sociala färdigheter och förmågan att skapa relationer och nätverk. Dessa färdigheter behövs för att kunna fungera bra med våra kunder, men är naturligtvis också viktiga för samarbetet inom vårt team.
• Är strukturerad, effektiv och organiserad.

Du erbjuds

Inom PwC handlar det mycket om medarbetaren! Vi vill att du ska ha den bästa möjligheten till att verkligen lära känna dina kunder och deras verksamhet. Som hjälpmedel till detta är vårt mål att vara mer digitala, mobila och flexibla. Vi investerar och utvecklar ständigt nya arbetssätt som förenklar granskningsprocessen. Genom att ha tillgång till nya digitala lösningar kan du fokusera på vad du gör bäst - att erbjuda högsta nivå av affärsrådgivning och revisionstjänster.

Som revisor på PwC kommer du att arbeta som en del av ett team och tillsammans hjälps ni åt för att lösa komplexa affärsproblem från strategi till genomförande. Vårt allra främsta fokus kommer att ligga på Talang & Kultur - på våra medarbetare - för att vara en attraktiv arbetsplats. Vi vill att du som medarbetare ska känna att du får uppskattning för ditt bidrag till oss och våra kunders framgång.

Bli en del av vårt Community of Solvers.

I den här processen samarbetar PwC med Jurek Finance och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Malin Hellner på [email protected]. Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar in din ansökan (CV, personligt brev och betyg från Universitet/högskola) så snart som möjligt via www.jurek.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi ser fram emot att höra från dig!

Om företaget

PwC Sverige är marknadsledande inom revision och rådgivning med 2 800 medarbetare runt om i landet – vi finns där du finns! Vårt syfte är att skapa förtroende i samhället och lösa viktiga problem och våra värderingar genomsyrar allt vi gör.

Vi är proaktiva rådgivare som drivs av att förstå dig och våra övriga 33 000 kunders verkliga behov och hitta lösningar på komplexa affärsutmaningar – oavsett vilken fas din verksamhet befinner sig i. Det som gör oss unika är att vi kombinerar den senaste tekniken och samverkan mellan våra specialister. Vi är en community of solvers som är med dig hela vägen!

PwC Sverige är en självständig och oberoende juridisk enhet som ingår i det globala PwC-nätverket med 295 000 medarbetare i 156 länder. Det gör att vi kan dela med oss av kunskaper och erfarenheter globalt och tillsammans leverera relevanta lösningar som skapar förtroende och långsiktigt hållbara värden för såväl våra kunder som samhället i stort. Visa mindre

Redovisningsekonom till myndighet i Karlstad

Nu söker vi för kunds räkning en redovisningsekonom för ett längre konsultuppdrag till myndighet i Karlstad med start i vår. Har du erfarenhet av löpande redovisning och varit ett konsultativt stöd i ekonomifrågor samt har goda kunskaper i Excel, en analytisk förmåga och digital mognad? Läs då vidare nedan, och välkommen in med din ansökan! Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med redovisning av myndighetens internationella insatser inom funktionen Projek... Visa mer
Nu söker vi för kunds räkning en redovisningsekonom för ett längre konsultuppdrag till myndighet i Karlstad med start i vår. Har du erfarenhet av löpande redovisning och varit ett konsultativt stöd i ekonomifrågor samt har goda kunskaper i Excel, en analytisk förmåga och digital mognad? Läs då vidare nedan, och välkommen in med din ansökan!

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med redovisning av myndighetens internationella insatser inom funktionen Projektekonomi. Funktionen ansvarar för ekonomisk redovisning och rapportering av internationella insatser samt myndighetens EU-finansierade projekt, och har i nuläget sex medarbetare. Du kommer ha ett nära samarbete med projektledarna och ett eget ansvar för en rad projekt, men inom funktionen Projektekonomi stöttar man också varandra och jobbar som ett team. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta: 

• att ansvara för löpande redovisning inom projekt, 
• vara ett konsultativt stöd till projektledarna i ekonomifrågor, såsom budget, uppföljning och övriga projektrelaterade frågor. 
• att vara delaktig i, ta fram underlag, och i övrigt stödja de revisorer som granskar våra projekt.
• att genomföra utbildningar inom det ekonomiadministrativa området till insatspersonal.
• andra arbetsuppgifter på ekonomienheten såsom årligt revisionsarbete och bokslut.
• Arbetet kan innebära snabba omställningar och prioriteringar där arbetet växlar mellan helhetsperspektiv och fokusering på enskilda detaljfrågor.

Vem är du? 
För att vara kvalificerad för rollen ska du uppfylla följande: 

• gymnasium eller likvärdig utbildning inom aktuellt område
• minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som redovisningsekonom
• goda kunskaper inom ekonomisk redovisning, utifrån ställda krav på uppdrag och omfattning
• ha erfarenhet av och lätt att ta till dig av ny kunskap om ekonomi- och verksamhetssystem
• god administrativ förmåga
• goda kunskaper i MS Office, särskilt i Excel
• ha kunskaper i förekommande bokföringssystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, m.fl.) 
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
• ska ha svenskt medborgarskap eftersom befattningen är placerad i säkerhetsklass. En registerkontroll och säkerhetsprövning kommer att genomföras.

Personliga egenskaper:

• god samarbetsförmåga och erfarenhet av teamarbete
• självständigt och flexibelt arbetssätt
• analytisk, noggrann, flexibel
• god kommunikationsförmåga 
• strukturerad, noggrann och organiserad
• god planeringsförmåga och förmåga att hantera många arbetsuppgifter samtidigt
• serviceinriktad och stresstålig 
• förmåga och förståelse att hålla deadlines då det är mycket viktigt i projektet
• Arbetet ställer även krav på digital mognad då dokumentation, dialog och möten till stor del sker digitalt samt med stöd av olika digitala verktyg och portaler.

Meriterande krav är: 

• erfarenhet av projektadministration
• erfarenhet från offentlig verksamhet (statlig myndighet, region, kommun)
• erfarenhet av Unit4 ERP

Du erbjuds
Uppdraget är på heltid (100 %) med start i april t.o.m. 2024-03-31. Normal arbetstid är 08:00 – 16:25 och myndigheten tillämpar flextid. Arbetet kommer till en början ske på distans tills att säkerhetsprövningen är genomförd, därefter kommer arbetet utföras på plats i myndighetens lokaler. Du erbjuds ett konsultuppdrag via oss hos vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Livija Bekkhus på [email protected]

Urval sker löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag! 
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management. Visa mindre

Ekonomiassistent till ledande studieförbund i Karlstad

Är du en lagspelare som trivs med att jobba i team med det gemensamma målet i fokus? Vill du vara en del av en organisation som främjar arbetet för demokrati och jämställdhet? Delar du synen om alla människors lika värde och har ett intresse för samhällsfrågor? Då kan tjänsten på Sveriges ledande studieförbund vara något för dig! Arbetsuppgifter För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent att bli en del av redovisningsavdelningen på kontoret i Karl... Visa mer
Är du en lagspelare som trivs med att jobba i team med det gemensamma målet i fokus? Vill du vara en del av en organisation som främjar arbetet för demokrati och jämställdhet? Delar du synen om alla människors lika värde och har ett intresse för samhällsfrågor? Då kan tjänsten på Sveriges ledande studieförbund vara något för dig!

Arbetsuppgifter

För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent att bli en del av redovisningsavdelningen på kontoret i Karlstad. Du kommer att bli en del av en organisation som till stor del har ett digitalt arbetssätt och som ser utveckling av rutiner och processer som en självklarhet. Du kommer att ingå i ett team med andra ekonomiassistenter som leds av en teamledare. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:

• Löpande bokföring
• Reskontrahantering
• Avstämningar
• Hantering av fellistor samt påminnelser
• Delaktighet i bokslutsarbete
• Ad hoc

Vem söker vi till denna roll?

Du är en positiv person som trivs med att ta ansvar för ditt arbete och besitter en hög grad av självledarskap. Du är prestigelös och värderar samarbete med övriga teamet. Du bör också ha några års erfarenhet av arbete med ekonomi och vill gärna utveckla dina kunskaper i en ny organisation. Organisationen arbetar kontinuerligt med att utveckla, förbättra och kvalitetssäkra och vi ser gärna att du vill vara en del i det arbetet. Vidare bör du ha god systemvana och erfarenhet av Palette eller Visma Control är meriterande. 

Vad vi erbjuder

Du erbjuds ett konsultuppdrag på ett ledande studieförbund med start omgående. Uppdraget förväntas löpa i 6 månader. Kontoret är beläget strax utanför centrala Karlstad med goda kommunikationer och arbetet förväntas vara förlagt till kontoret i stor utsträckning. Som konsult blir du anställd av oss på Jurek men arbetar på plats hos vår kund. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef, Sara Winberg på [email protected].

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management. Visa mindre

Revisorer med erfarenhet till PwC

Vill du vara med och skapa förändring, tänka i nya banor och jobba med den senaste tekniken? Vill du arbeta nära många av Sveriges och världens mest spännande företag samt de personer som driver dessa? PwC söker nu revisorer på flera av våra kontor i hela landet. Arbetsuppgifter Som medarbetare inom Assurance skapar vi förtroende hos våra kunder och i samhället genom att säkerställa tillförlitligheten i finansiell information. Vi erbjuder tjänster inom ... Visa mer
Vill du vara med och skapa förändring, tänka i nya banor och jobba med den senaste tekniken? Vill du arbeta nära många av Sveriges och världens mest spännande företag samt de personer som driver dessa?

PwC söker nu revisorer på flera av våra kontor i hela landet.

Arbetsuppgifter

Som medarbetare inom Assurance skapar vi förtroende hos våra kunder och i samhället genom att säkerställa tillförlitligheten i finansiell information. Vi erbjuder tjänster inom till exempel finansiell revision och rådgivning till alla typer av företag och ideella organisationer. Dessutom identifierar vi områden som är risker och förbättringsmöjligheter samt jobbar nära kunderna för att antingen lösa eller implementera dessa. Den digitala utvecklingen och ökade krav på transparens bidrar till att framtidens revision kommer att kräva mer mångfacetterad kompetens än tidigare. Där vårt mål är att skapa långsiktigt hållbara resultat och värde för våra kunder och deras behov.

Vem är du?

Vi söker dig som har:

• Minst två års erfarenhet av att arbeta med revision och/eller kvalificerat bokslutsarbete.
• Behärskar svenska och engelska både i tal och skrift.
• Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror därför att du:
• Är serviceinriktad och motiveras av att leverera resultat och att möta våra kunders förväntningar.
• Är anpassningsbar, kan läsa situationer och anpassa både beteenden och kommunikation i byggandet av kvalitativa och diversifierade relationer.
• Verkar med integritet genom att vara rak och ärlig i kommunikation och har lätt att få med sig andra
• Besitter en god analytisk förmåga och är lösningsorienterad. Du tycker om att lära dig nya saker samt är nyfiken på digitalisering och ny teknik för att kunna lösa kundernas behov.
• Har sociala färdigheter och förmågan att skapa relationer och nätverk. Dessa färdigheter behövs för att kunna fungera bra med våra kunder, men är naturligtvis också viktiga för samarbetet inom vårt team.
• Är strukturerad, effektiv och organiserad.

Du erbjuds

Inom PwC handlar det mycket om medarbetaren! Vi vill att du ska ha den bästa möjligheten till att verkligen lära känna dina kunder och deras verksamhet. Som hjälpmedel till detta är vårt mål att vara mer digitala, mobila och flexibla. Vi investerar och utvecklar ständigt nya arbetssätt som förenklar granskningsprocessen. Genom att ha tillgång till nya digitala lösningar kan du fokusera på vad du gör bäst - att erbjuda högsta nivå av affärsrådgivning och revisionsstjänster.

Som revisor på PwC kommer du att arbeta som en del av ett team och tillsammans hjälps ni åt för att lösa komplexa affärsproblem från strategi till genomförande. Vårt allra främsta fokus kommer att ligga på Talang & Kultur - på våra medarbetare - för att vara en attraktiv arbetsplats. Vi vill att du som medarbetare ska känna att du får uppskattning för ditt bidrag till oss och våra kunders framgång.

Bli en del av vårt Community of Solvers.

I den här processen samarbetar PwC med Jurek Finance och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Malin Hellner på [email protected]. Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar in din ansökan (CV, personligt brev och betyg från Universitet/högskola) så snart som möjligt via www.jurek.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi ser fram emot att höra från dig!

Om företaget

PwC Sverige är marknadsledande inom revision och rådgivning med 2 800 medarbetare runt om i landet – vi finns där du finns! Vårt syfte är att skapa förtroende i samhället och lösa viktiga problem och våra värderingar genomsyrar allt vi gör.

Vi är proaktiva rådgivare som drivs av att förstå dig och våra övriga 33 000 kunders verkliga behov och hitta lösningar på komplexa affärsutmaningar – oavsett vilken fas din verksamhet befinner sig i. Det som gör oss unika är att vi kombinerar den senaste tekniken och samverkan mellan våra specialister. Vi är en community of solvers som är med dig hela vägen!

PwC Sverige är en självständig och oberoende juridisk enhet som ingår i det globala PwC-nätverket med 295 000 medarbetare i 156 länder. Det gör att vi kan dela med oss av kunskaper och erfarenheter globalt och tillsammans leverera relevanta lösningar som skapar förtroende och långsiktigt hållbara värden för såväl våra kunder som samhället i stort. Visa mindre

Controller sökes till myndighet i Karlstad!

Nu söker vi en Verksamhetscontroller som kommer stötta upp ute hos vår kund i Karlstad, har du minst 3 år arbetslivserfarenhet som controller och är redo för ett nytt spännande uppdrag med start i augusti?  Välkommen in med din ansökan redan idag! Arbetsuppgifter I rollen kommer du leda avdelningens arbete med verksamhetsplanering och uppföljning samt medverkar i framtagande av årsredovisning och budgetunderlag såväl ekonomiskt som verksamhetsmässigt. Du... Visa mer
Nu söker vi en Verksamhetscontroller som kommer stötta upp ute hos vår kund i Karlstad, har du minst 3 år arbetslivserfarenhet som controller och är redo för ett nytt spännande uppdrag med start i augusti? 

Välkommen in med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter
I rollen kommer du leda avdelningens arbete med verksamhetsplanering och uppföljning samt medverkar i framtagande av årsredovisning och budgetunderlag såväl ekonomiskt som verksamhetsmässigt. Du arbetar strategiskt med analyser, rapporter och framtagande av beslutsunderlag gällande både verksamhets- och ekonomistyrningsfrågor. Du ingår i avdelningens ledningsgrupp och har en viktig roll i utvecklingen av avdelningens verksamhet. Du är också avdelningens kontaktpunkt mot Kammarkollegiets centrala ekonomiavdelning samt samordnar och tar fram förslag till avdelningsgemensamma styrdokument och är en utredningsresurs på avdelningen. Avdelningschefen kommer att vara din närmaste chef.
Vem är du?
Vi söker dig som har god samarbetsförmåga, du kan skapa goda relationer och har ett engagemang i ditt arbete. Du har ett strukturerat och proaktivt arbetssätt samt att du är en god problemlösare och besitter en god analysförmåga. Som person kan du självständigt driva ditt egna arbete. Du ska också uppfylla följande;

• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Genomgått utbildning inom aktuellt område
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som controller
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kunskaper i analysverktyg (exempelvis QlikView och Insikt)
• Kunskaper i ekonomisystem (exempelvis U4 Agresso, Raindance, Visma m.fl.)
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift

Du ska även uppfölja följande; 

• Erfarenhet av statlig redovisning

Du erbjuds
Tjänsten är på heltid 100%. Start förväntas påbörjas 2022-08-08 och pågå till och med 2023-02-08 med chans till förlängning. Arbetet kommer att genomföras i på plats ute i kunden i Karlstad. Du erbjuds ett konsultuppdrag via oss hos vår kund. Du kommer att vara anställd av Jurek och erbjuds en visstidsanställning. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig kandidatansvarig Elvira Björebäck på [email protected]

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management. Visa mindre

Redovisningsekonom till Karlstad

Nu behövs en redovisningsekonom med minst 1 års erfarenhet till Karlstad. Skicka in din ansökan om du vill prova på uppdraget som redovisningsekonom inom offentlig sektor och har möjlighet att börja omgående.  Välkommen in med din ansökan! Arbetsbeskrivning Som redovisningsekonom kommer det huvudsakliga arbetet vara redovisning och bokföring, exempelvis kund- och leverantörsreskontra, huvudbokföring samt kassa- och bankavstämningar. Dina arbetsuppgifter ... Visa mer
Nu behövs en redovisningsekonom med minst 1 års erfarenhet till Karlstad. Skicka in din ansökan om du vill prova på uppdraget som redovisningsekonom inom offentlig sektor och har möjlighet att börja omgående. 

Välkommen in med din ansökan!

Arbetsbeskrivning
Som redovisningsekonom kommer det huvudsakliga arbetet vara redovisning och bokföring, exempelvis kund- och leverantörsreskontra, huvudbokföring samt kassa- och bankavstämningar. Dina arbetsuppgifter kan också innebära att du ska ta fram rapporter om ekonomiska resultat samt göra analyser kring resultat och bokslut. I ditt arbete kan det förekomma att delta i budgetuppföljning, arbeta med avstämningar, felsökningar och kontroller samt att delta i arbetet med årsbokslut. 
Vem är du?
För att vara kvalificerad för detta uppdrag ska du:

• ha en gymnasieexamen eller liknande utbildning
• utbildning inom redovisning 
• ha ett (1) års arbetslivserfarenhet av redovisning 
• ha goda kunskaper i MS Office
• ha kunskap i ekonomisystem, tex Agresso eller Raindance 
• kunna kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift 

Du erbjuds
Du erbjuds ett konsultuppdrag med omfattning på heltid med start så snart som möjligt och förväntas pågå i cirka 5 månader. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund.

 

Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta  Kandidatansvarig Livija Bekkhus på [email protected]
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management. Visa mindre

Revisorer med erfarenhet till PwC

Vill du vara med och skapa förändring, tänka i nya banor och jobba med den senaste tekniken? Vill du arbeta nära många av Sveriges och världens mest spännande företag samt de personer som driver dessa? PwC söker nu revisorer på flera av våra kontor i hela landet. Arbetsuppgifter Som medarbetare inom Assurance skapar vi förtroende hos våra kunder och i samhället genom att säkerställa tillförlitligheten i finansiell information. Vi erbjuder tjänster inom ... Visa mer
Vill du vara med och skapa förändring, tänka i nya banor och jobba med den senaste tekniken? Vill du arbeta nära många av Sveriges och världens mest spännande företag samt de personer som driver dessa?

PwC söker nu revisorer på flera av våra kontor i hela landet.

Arbetsuppgifter

Som medarbetare inom Assurance skapar vi förtroende hos våra kunder och i samhället genom att säkerställa tillförlitligheten i finansiell information. Vi erbjuder tjänster inom till exempel finansiell revision och rådgivning till alla typer av företag och ideella organisationer. Dessutom identifierar vi områden som är risker och förbättringsmöjligheter samt jobbar nära kunderna för att antingen lösa eller implementera dessa. Den digitala utvecklingen och ökade krav på transparens bidrar till att framtidens revision kommer att kräva mer mångfacetterad kompetens än tidigare. Där vårt mål är att skapa långsiktigt hållbara resultat och värde för våra kunder och deras behov.

Vem är du?

Vi söker dig som har:

• Minst två års erfarenhet av att arbeta med revision och/eller kvalificerat bokslutsarbete.
• Behärskar svenska och engelska både i tal och skrift.
• Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror därför att du:
• Är serviceinriktad och motiveras av att leverera resultat och att möta våra kunders förväntningar.
• Är anpassningsbar, kan läsa situationer och anpassa både beteenden och kommunikation i byggandet av kvalitativa och diversifierade relationer.
• Verkar med integritet genom att vara rak och ärlig i kommunikation och har lätt att få med sig andra
• Besitter en god analytisk förmåga och är lösningsorienterad. Du tycker om att lära dig nya saker samt är nyfiken på digitalisering och ny teknik för att kunna lösa kundernas behov.
• Har sociala färdigheter och förmågan att skapa relationer och nätverk. Dessa färdigheter behövs för att kunna fungera bra med våra kunder, men är naturligtvis också viktiga för samarbetet inom vårt team.
• Är strukturerad, effektiv och organiserad.

Du erbjuds

Inom PwC handlar det mycket om medarbetaren! Vi vill att du ska ha den bästa möjligheten till att verkligen lära känna dina kunder och deras verksamhet. Som hjälpmedel till detta är vårt mål att vara mer digitala, mobila och flexibla. Vi investerar och utvecklar ständigt nya arbetssätt som förenklar granskningsprocessen. Genom att ha tillgång till nya digitala lösningar kan du fokusera på vad du gör bäst - att erbjuda högsta nivå av affärsrådgivning och revisionsstjänster.

Som revisor på PwC kommer du att arbeta som en del av ett team och tillsammans hjälps ni åt för att lösa komplexa affärsproblem från strategi till genomförande. Vårt allra främsta fokus kommer att ligga på Talang & Kultur - på våra medarbetare - för att vara en attraktiv arbetsplats. Vi vill att du som medarbetare ska känna att du får uppskattning för ditt bidrag till oss och våra kunders framgång.

Bli en del av vårt Community of Solvers.

I den här processen samarbetar PwC med Jurek Finance och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Maria Holmberg: [email protected]. Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar in din ansökan (CV, personligt brev och betyg från Universitet/högskola) så snart som möjligt via www.jurek.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi ser fram emot att höra från dig!

Om företaget

PwC Sverige är marknadsledande inom revision och rådgivning med 2 800 medarbetare runt om i landet – vi finns där du finns! Vårt syfte är att skapa förtroende i samhället och lösa viktiga problem och våra värderingar genomsyrar allt vi gör.

Vi är proaktiva rådgivare som drivs av att förstå dig och våra övriga 33 000 kunders verkliga behov och hitta lösningar på komplexa affärsutmaningar – oavsett vilken fas din verksamhet befinner sig i. Det som gör oss unika är att vi kombinerar den senaste tekniken och samverkan mellan våra specialister. Vi är en community of solvers som är med dig hela vägen!

PwC Sverige är en självständig och oberoende juridisk enhet som ingår i det globala PwC-nätverket med 295 000 medarbetare i 156 länder. Det gör att vi kan dela med oss av kunskaper och erfarenheter globalt och tillsammans leverera relevanta lösningar som skapar förtroende och långsiktigt hållbara värden för såväl våra kunder som samhället i stort. Visa mindre

Ekonom /controller sökes till Teknik i Väst AB

Har du tidigare erfarenhet av ekonomiska uppgifter som uppföljning, bokslut och budget? Nu söker Jurek en ekonom/controller till Teknik i Väst AB! Arbetsbeskrivning Teknik i Väst AB är ett kommunalt bolag i Arvika och Jurek söker nu för deras räkning en ekonom/controller. I rollen kommer du att vara chefsstöd inom organisationen och gå igenom ekonomisk uppföljning och rapportering. Du kommer även arbeta med bokslut och budget. Exempel på arbetsuppgifter ä... Visa mer
Har du tidigare erfarenhet av ekonomiska uppgifter som uppföljning, bokslut och budget? Nu söker Jurek en ekonom/controller till Teknik i Väst AB!

Arbetsbeskrivning
Teknik i Väst AB är ett kommunalt bolag i Arvika och Jurek söker nu för deras räkning en ekonom/controller. I rollen kommer du att vara chefsstöd inom organisationen och gå igenom ekonomisk uppföljning och rapportering. Du kommer även arbeta med bokslut och budget. Exempel på arbetsuppgifter är:

• framtagande av ekonomiska underlag till verksamhetsplan samt upprättande av årsredovisning
• uppföljning av investeringar och administration av anläggningsregister
• upprättande av budget och prognoser, avstämningar, samt delårs- och årsbokslut

Uppdraget är på heltid maj 2022 – april 2023 i bolagets lokaler i Arvika. Visst distansarbete är möjligt efter överenskommelse.

 
Vem är du?
För att lyckas i rollen så ser vi att du har minst 2 års erfarenhet av arbetsuppgifter som ekonomisk uppföljning, bokslut, rapportering och budget. Vidare ser vi att du har:

• en utbildning som civilekonom med inriktning på redovisning
• tidigare erfarenhet av Visma
• kunna uttrycka dig obehindrat i tal och skrift på svenska

Som person bör du vara noggrann och strukturerad med god analytisk förmåga. Vidare ser vi att du är positiv och självgående med god samarbetsförmåga.

 
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag med omfattning på heltid 100% i Arvika under perioden maj 2022 – april 2023. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Hannah Olsson på [email protected].
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

 
Om Jurek
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management. Visa mindre

Kommunikatör sökes till myndighet i Karlstad!

Just nu söker vi en kommunikatör på ett långt uppdrag till vår kund i Karlstad! Fokus kommer ligga på att aktivt arbeta med operativa insatser på myndigheten, låter det spännande?  Välkommen med din ansökan idag redan idag! Arbetsbeskrivning I rollen som kommunikatör kommer du att förstärka teamet på myndigheten i Karlstad. Vi söker dig som har god förmåga att kunna genomföra kommunikationsarbetet internt och externt på strategisk och operativnivå. Du ka... Visa mer
Just nu söker vi en kommunikatör på ett långt uppdrag till vår kund i Karlstad! Fokus kommer ligga på att aktivt arbeta med operativa insatser på myndigheten, låter det spännande? 

Välkommen med din ansökan idag redan idag!

Arbetsbeskrivning
I rollen som kommunikatör kommer du att förstärka teamet på myndigheten i Karlstad. Vi söker dig som har god förmåga att kunna genomföra kommunikationsarbetet internt och externt på strategisk och operativnivå. Du kan planera, genomföra och utvärdera kommunikationsinsatser. Samtidigt ska du kunna genomföra marknadsundersökningar och omvärldsanalyser. Vi ser att du kan arbeta med informationsmaterial och kan uppdatera information på extern och intern webbplats. Genomgående ska du arbeta med varumärket samt stötta kollegor i kommunikationsfrågor.
Vem är du?
För att vara kvalificerad för tjänsten har du;

• Högskoleutbildning exempelvis inom media och kommunikation eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
• Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som kommunikatör
• Kunskap om digital kommunikation, sociala medier och varumärkesbyggande
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Mycket goda kunskaper i verktyget Adobe InDesign
• Webbpubliceringsverktyg (exempelvis Episerver, Sitevision m.fl.)
• Erfarenhet av att arbeta med enkäter
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Du ska även ha erfarenhet av att; 

• Arbetat som kommunikatör inom statlig myndighet

Det är mycket meriterande för tjänsten om du har arbetet med kriskommunikation och filmproduktion. 
Vad vi erbjuder
Ett konsultuppdrag med start i början av februari 2022 och löper i cirka ett års tid. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta kandidatansvarig Elvira Björebäck via mail: [email protected] 

Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. 
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management. Visa mindre

Kommunikatör sökes till myndighet i Karlstad

Just nu söker vi en kommunikatör på ett långt uppdrag till vår kund i Karlstad! Du kommer få leda och hålla samman avdelningens strategiska och operativa informationsarbete, låter det spännande?  Välkommen med din ansökan idag redan idag! Arbetsbeskrivning I rollen som kommunikatör kommer du få vara med och ta fram innehåll till en helt ny webbplats som ska lanseras. I rollen kommer du få delta i arbetet med att ta fram en övergripande kommunikationsstra... Visa mer
Just nu söker vi en kommunikatör på ett långt uppdrag till vår kund i Karlstad! Du kommer få leda och hålla samman avdelningens strategiska och operativa informationsarbete, låter det spännande? 

Välkommen med din ansökan idag redan idag!

Arbetsbeskrivning
I rollen som kommunikatör kommer du få vara med och ta fram innehåll till en helt ny webbplats som ska lanseras. I rollen kommer du få delta i arbetet med att ta fram en övergripande kommunikationsstrategi och budskap m.m. Du kommer få skapa innehåll för digitala kanaler, sociala medier och producera nyhetsbrev.  Vidare kommer du få förstå, förklara och förenkla komplexa texter för att passa olika målgrupper. I rollen kommer du ge råd och stöd till dina kollegor i kommunikationsfrågor. 
Vem är du?
För att trivas i rollen ser vi att du som person har lätt att skapa nya relationer och har en god samarbets- och kommunikationsförmåga. Vidare är du självständig, driven och prestigelös. Du har ett strukturerat arbetssätt och är inte rädd att hugga i där det behövs!

För att vara kvalificerad för tjänsten har du;

• Högskoleutbildning exempelvis inom media och kommunikation eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
• Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildning samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som kommunikatör
• Erfarenhet av både strategiskt och operativt kommunikationsarbete 
• Kunskap om digital kommunikation, sociala medier och varumärkesbyggande
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Mycket goda kunskaper i verktyget Adobe InDesign och i CMS
• Webbpubliceringsverktyg (exempelvis Episerver, Sitevision m.fl.)
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Meriterande för tjänsten är om du tidigare har erfarenhet av att arbeta i eller med omställning/arbetsmarknad. Har du haft ansvar för digitala kanaler i en organisation bedöms det meriterande samt om du har erfarenhet av arbete i offentlig sektor. 
Vad vi erbjuder
Ett konsultuppdrag på heltid 100% med start så snart som möjligt och förväntas pågå till januari 2023. Placeringsort: Karlstad. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta kandidatansvarig Elvira Björebäck via mail: [email protected] 

Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. 
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management. Visa mindre

Senior Affärsrådgivare till PwC

Vill du göra skillnad genom att hjälpa några av Sveriges mest spännande entreprenörsdrivna och privatägda företag att utvecklas och lösa deras problem? Vi söker affärsorienterade och kundfokuserade affärsrådgivare som vill vara med och driva utvecklingen av ett nytt tjänsteområde hos oss - Sveriges ledande företag inom revision och rådgivning. Arbetsbeskrivning I rollen som senior affärsrådgivare på PwC kommer du att arbeta som uppdragsansvarig med olik... Visa mer
Vill du göra skillnad genom att hjälpa några av Sveriges mest spännande entreprenörsdrivna och privatägda företag att utvecklas och lösa deras problem?

Vi söker affärsorienterade och kundfokuserade affärsrådgivare som vill vara med och driva utvecklingen av ett nytt tjänsteområde hos oss - Sveriges ledande företag inom revision och rådgivning.

Arbetsbeskrivning

I rollen som senior affärsrådgivare på PwC kommer du att arbeta som uppdragsansvarig med olika typer av rådgivningsuppdrag. Du kommer även få möjlighet att vara med och utveckla ett nytt tjänsteområde vilket innefattar nya tjänster, nya affärsmöjligheter och nya kollegor. Du kommer att ha en nyckelroll att utveckla affären regionalt genom att identifiera behov och föreslå lösningar för våra kunder, leda och coacha kollegor samt bygga starka interna och externa relationer och nätverk. Detta kräver att du är både lyhörd, social och att du har ett starkt ledarskap och affärsmannaskap.

Inom detta tjänsteområde vill vi kunna hjälpa våra kunder med bl.a. följande:

• Coaching/support till ekonomichefer
• Utveckling av ekonomiprocesser, ekonomistyrning, ekonomihandbok och rapporteringsinstruktioner
• Likviditets- och budgetplanering
• Kalkylering
• Finansiell modellering och analyser
• Årsredovisning (K2 och K3)
• Koncernredovisning och kassaflödesanalys

Vem är du?

Vi söker dig med en relevant högskoleutbildning inom ekonomi och minst 10 års erfarenhet från arbete inom ekonomi där du arbetat som ekonomichef, redovisningschef, controller eller liknande. Tidigare arbete i konsultroll på t.ex. revisions- eller redovisningsbyrå är meriterande. Du har goda redovisningskunskaper och erfarenhet av likviditet- och budgetplanering samt utveckling av processer och rutiner kopplat till finansiella och operativa flöden. Vi ser gärna att du har arbetat med affärsplanering, riskarbete samt deltagit i ledningsgrupper och styrelsearbete. 

För att lyckas i denna roll är det viktigt att du har ett starkt intresse och en välutvecklad förståelse för affärer och att du trivs i en flexibel och konsultativ roll med stor omväxling. Det är också viktigt att du har en förmåga att entusiasmera, en vilja att göra skillnad och ett driv att hitta och skapa lösningar och möjligheter. Du är kommunikativ, gillar social interaktion och trivs med att bygga långsiktiga och förtroendefulla relationer.

Du erbjuds

Vi erbjuder dig en spännande, utvecklande och flexibel roll där du får möjligheten att hjälpa några av våra 35 000 kunder med målet att leverera mesta möjliga värde. Du kommer tillhöra ett team av ambitiösa, prestigelösa, leveransorienterade och sociala personer som liksom du vill vara med och utveckla tjänsteområdet samt tillsammans jobba mot gemensamma mål.
Våra kunder finns överallt i Sverige och din placeringsort kan därför anpassas till något av våra kontor runt om i landet beroende på var du bor och var det bäst passar dig.

I den här processen samarbetar PwC med Jurek Finance och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Cecilia Celestian [email protected]. Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar in din ansökan (CV och personligt brev) så snart som möjligt via www.jurek.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi ser fram emot att höra från dig!

Om verksamheten

PwC Sverige är marknadsledande inom revision samt skatte- och affärsrådgivning, med 2 900 medarbetare och 22 kontor runt om i landet. Vårt syfte är att skapa förtroende i samhället och lösa viktiga problem. Våra 35 000 kunder är såväl globala som svenska företag och organisationer i alla storlekar samt verksamheter inom den offentliga sektorn. Vi vägleder våra kunder och hjälper dem att uppnå sina mål, oavsett vilken fas deras verksamhet befinner sig i. PwC Sverige drivs som en självständig och oberoende juridisk enhet. Vi ingår i det globala nätverket PwC, som har 284 000 medarbetare i 155 länder. Det ger oss möjlighet att dela kunskaper och erfarenheter globalt och tillsammans utveckla hållbara lösningar för våra kunder. Visa mindre

Rådgivare inom redovisning till PwC

Vill du göra skillnad genom att hjälpa några av Sveriges mest spännande entreprenörsdrivna och privatägda företag att utvecklas och lösa deras problem? Vi söker affärsorienterade och kundfokuserade rådgivare som vill vara med och arbeta inom ett nytt tjänsteområde hos oss - Sveriges ledande företag inom revision och rådgivning. Arbetsbeskrivning I rollen som affärsrådgivare kommer du att arbeta med olika typer av konsult- och rådgivningsprojekt tillsamm... Visa mer
Vill du göra skillnad genom att hjälpa några av Sveriges mest spännande entreprenörsdrivna och privatägda företag att utvecklas och lösa deras problem?

Vi söker affärsorienterade och kundfokuserade rådgivare som vill vara med och arbeta inom ett nytt tjänsteområde hos oss - Sveriges ledande företag inom revision och rådgivning.

Arbetsbeskrivning

I rollen som affärsrådgivare kommer du att arbeta med olika typer av konsult- och rådgivningsprojekt tillsammans med ett team. Du kommer vara en del i att identifiera möjliga uppdrag för PwC och lösningar för våra kunder samt arbeta med allt från införsäljning till genomförande. Du kommer vara en naturlig kontaktperson för våra kunder och bygga långsiktiga relationer. Detta kräver att du är både lyhörd, social och att du har ett intresse för att göra skillnad.

I din roll kommer du bl.a. att hjälpa våra kunder med följande:

• Bokslutsdispositioner och skatteberäkning
• Rådgivning i bokslutsprocessen
• Årsredovisning (K2 och K3)
• Koncernredovisning och kassaflödesanalys
• Bolagsdeklarationer
• Kvalificerad rådgivning inom redovisning

Vem är du?

Vi söker dig med en relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi och erfarenhet av självständigt arbete inom löpande redovisning, bokslut och årsredovisning (inom både K2- och K3-regelverken). Du är dessutom en god användare av Excel och har du även arbetat med Capego, Power BI och/eller Alteryx är det ett plus. Tidigare arbete i konsultroll på t.ex. redovisningsbyrå- eller revisionsbyrå är meriterande.

För att lyckas i denna roll är det viktigt att du har ett starkt intresse och en välutvecklad förståelse för affärer och att du trivs i en flexibel och konsultativ roll med stor omväxling. Det är också viktigt att du har en vilja att göra skillnad och ett driv att hitta och skapa lösningar och möjligheter. Du är kommunikativ, gillar social interaktion och trivs med att bygga långsiktiga och förtroendefulla relationer. Du uppskattar även teamarbete och god laganda.

Du erbjuds

Vi erbjuder dig en spännande, utvecklande och flexibel roll där du får möjligheten att hjälpa några av våra 35 000 kunder med målet att leverera mesta möjliga värde. Du kommer tillhöra ett team av ambitiösa, prestigelösa, leveransorienterade och sociala personer som liksom du vill vara med och utveckla tjänsteområdet samt tillsammans jobba mot gemensamma mål.
Våra kunder finns i överallt i Sverige och din placeringsort kan därför anpassas till något av våra 22 kontor runt om i landet beroende på var du bor och var det bäst passar dig.

I den här processen samarbetar PwC med Jurek Finance och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Cecilia Celestian [email protected]. Då urvalsprocessen sker löpande ser vi gärna att du skickar in din ansökan (CV och personligt brev) så snart som möjligt via www.jurek.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi ser fram emot att höra från dig!

Om verksamheten

PwC Sverige är marknadsledande inom revision samt skatte- och affärsrådgivning, med 2 900 medarbetare och 22 kontor runt om i landet. Vårt syfte är att skapa förtroende i samhället och lösa viktiga problem. Våra 35 000 kunder är såväl globala som svenska företag och organisationer i alla storlekar samt verksamheter inom den offentliga sektorn. Vi vägleder våra kunder och hjälper dem att uppnå sina mål, oavsett vilken fas deras verksamhet befinner sig i.
PwC Sverige drivs som en självständig och oberoende juridisk enhet. Vi ingår i det globala nätverket PwC, som har 284 000 medarbetare i 155 länder. Det ger oss möjlighet att dela kunskaper och erfarenheter globalt och tillsammans utveckla hållbara lösningar för våra kunder. Visa mindre

HR & Payroll Coordinator till Andritz

Är du en vass administratör med goda kunskaper inom lön? Söker du en ny utmaning och lockas av en bred och varierad roll som innefattar lönekoordinering och ett nära samarbete med kollegor både inom HR och ekonomi? Trivs du som bäst när du får vara en del av en global organisation, men samtidigt tillhöra ett mindre team inom HR? För Andritz räkning söker vi just nu en HR & Payroll Coordinator. Får du ofta höra att du har en förmåga förklara komplexa probl... Visa mer
Är du en vass administratör med goda kunskaper inom lön? Söker du en ny utmaning och lockas av en bred och varierad roll som innefattar lönekoordinering och ett nära samarbete med kollegor både inom HR och ekonomi? Trivs du som bäst när du får vara en del av en global organisation, men samtidigt tillhöra ett mindre team inom HR? För Andritz räkning söker vi just nu en HR & Payroll Coordinator.

Får du ofta höra att du har en förmåga förklara komplexa problem på ett väldigt enkelt sätt? Kommer du tillrätta i en roll som kombinerar administration med internservice? Blir du ofta beskriven som kommunikativ och engagerad? Då kan du vara den vi letar efter!

Arbetsbeskrivning

I rollen som HR & Payroll Coordinator kommer du fungera som länken mellan extern löneleverantör och chefer och medarbetare internt. Det är ditt ansvar att säkerställa att löneleverantören har rätt underlag och information för att kunna betala ut lön i rätt tid. Du kommer även fungera som första kontakt till chefer och medarbetare i frågor kopplat till lön och övriga ersättningar. Vidare kommer rollen innefatta:

• Rapportering och kontakt med myndigheter
• Hantera drivmedelsförmåner och körjournaler
• Kontering av fakturor för kostnader kopplat till medarbetare, exempelvis pensioner och försäkringar
• Förse ekonomi med lönerelaterade underlag inför bokslut
• HR administration – exempelvis ta fram nyckeltal och statistik, upprätta anställningsavtal, och hantera uppdateringar i personalsystem samt interkommunikation primärt via intranät

Rollen kommer vara bred och varierad och innebära många kontaktytor, såväl internt som externt.

Vem är du?

Personen vi söker till denna roll har sedan tidigare erfarenhet av löneadministration – kanske har du lång erfarenhet av löneadministration och lockas av att ta dig an en koordinerande roll som också innefattar HR-administration? Alternativt har du bara arbetat ett par år inom löneområdet och ser detta som ett rätt steg i din karriär. Vi tror att du i grunden har en eftergymnasial utbildning inom löneområdet och du kommer med grundläggande kunskap i arbetsrätt och med en vana att tolka kollektivavtal.

Viktigast för oss är dina personliga egenskaper! För att bli framgångsrik i rollen ser vi att du verkligen brinner för service, det är helt enkelt en motivationsfaktor för dig att få ge internt stöd inom ditt expertisområde. Du är van vid koordinerande roller och har en förmåga att behålla strukturen i ditt arbete, även när det kräver att hantera flera parallella arbetsuppgifter och ansvarsområden. Vidare har du enkelt för att uttrycka dig och är pedagogiskt lagd.

Välkommen med din ansökan!

Denna rekrytering hanteras av Jurek Rekrytering & Bemanning och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare My Andersson på [email protected]. Urval och intervjuer hanteras löpande varför rollen kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail.

Rollen är placerad på något av Andritz lokala kontor i Sverige, vilka är belägna i Stockholm (Solna), Iggesund, Örnsköldsvik, Karlstad, Växjö, Norrköping och Sundsvall.

Om Andritz

Every day, ANDRITZ continues to deliver successful innovative solutions to our customers globally. Why are we so successful? Because we are passionate and love what we do! We are at the forefront of future engineering technologies, with solutions that ensure the success of our clients in key industries that are shaping the future of the world we live in.

https://www.andritz.com/careers-en Visa mindre

Löneadministratör till ABF i Karlstad

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Arbetsuppgifter ABFs förbundsexpedition i Karlstad har som uppgift att ge service till ABF-avdelningarna i ekonomi, lön, personaladministration samt... Visa mer
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Arbetsuppgifter
ABFs förbundsexpedition i Karlstad har som uppgift att ge service till ABF-avdelningarna i ekonomi, lön, personaladministration samt verksamhetsuppföljning. I rollen som löneadministratör kommer du ingå i ett team med ekonomer och verksamhetsadministratörer som leds av en teamledare. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att utifrån olika typer av löneunderlag och filinläsningar hantera hela löneprocessen åt våra ABF-avdelningar. Du kommer att sköta efterrapportering såsom underlag till ekonomi, semesterlöneskulder, statistik och pensionsrapporteringar samt övrigt vanligt förekommande arbetsuppgifter för en löneadministratör. I rollen ingår också att stötta chefer och medarbetare inom organisationen samt teamet i sin helhet.

ABF arbetar med flera kollektivavtal och löner till flera olika föreningar vilket ger en stor mängd interna och externa kontakter.
Egenskaper
Dina personliga egenskaper är mycket viktiga för oss, och det är centralt att du kan arbeta både självständigt och i grupp. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla, förbättra och kvalitetssäkra vårt arbete och tror att du vill vara en del i det. Analytisk inriktning, positiv inställning samt din förmåga till struktur, noggrannhet, flexibilitet, effektivitet och samarbete tillsammans med din prestigelöshet är avgörande för ett bra resultat.
Utbildning och erfarenhet
Vi på ABF värderar dina personliga egenskaper högt men för att lyckas i rollen behöver du viss erfarenhet från arbete med lön samt goda kunskaper i office 365. Kanske har du några års arbetslivserfarenhet från delar eller hela löneprocessen och vill bredda dina kunskaper i en ny organisation? Du skulle även kunna ha en nyligen avslutad YH-utbildning med inriktning lön och tillhörande praktik. Eller så har du en bakgrund där du arbetat till viss del med lön – och vill fortsätta utvecklas mer specialiserat.

Har du dessutom erfarenhet från löne- och personalsystemet Agda ser vi det som meriterade. För denna tjänst är det viktigt att du behärskar det svenska språket i såväl tal som skrift samt delar arbetarrörelsens värderingar. Vi strävar efter en ökad mångfald på arbetsplatsen.
Om verksamheten
Arbetarnas bildningsförbund (ABF) är Sveriges ledande studieförbund. Vi är partipolitiskt obundna, men våra värderingar sammanfaller med arbetarrörelsens. Grundarna är Socialdemokraterna (SAP), Landsorganisationen (LO) och Konsumentkooperationen (KF). Vår grundsyn är alla människors lika och unika värde och vi arbetar med en målsättning om att förstärka och fördjupa demokratin inom samhällslivets alla områden. ABF består av 59 medlemsorganisationer, 53 organisationer med samarbetsavtal och är uppbyggt som en federation med en förbundsexpedition på nationellt plan och 51 lokalavdelningar samt 22 distrikt runtom i hela landet.
Ansökan
I denna rekrytering samarbetar ABF med Jurek. Med anledning av sommarsemester kommer de första telefonintervjuerna i rekryteringsprocessen att ske från vecka 33 men du är välkommen med din ansökan redan idag via www.jurek.se Om du har frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Angeliqa Haapanen på [email protected]

Sista ansökningsdag: 20 augusti 2021

Tillträdesdag: enligt överenskommelse

Tjänstgöringsgrad: heltid

Lön: enligt kollektivavtal mellan FREMIA och Handelsanställdas förbund samt Akademikerförbunden.

Facklig representant: Lena Brandt [email protected] 08-6135119

Placeringsort: Gräsdalsgatan 9, Karlstad

Sökord: Löneadministratör, Lönekonsult, Payroll, Payroll Administrator, Lön, Lönespecialist, Lönehantering, Payroll service, Payroll Assistant, Payroll Specialist, HR Payroll Administrator, Salary Specialist, Agda. Visa mindre

Kommunikatör sökes till myndighet i Värmland!

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Är du en ansvarstagande kommunikatör med erfarenhet från statlig sektor? Har du minst 3 års erfarenhet som kommunikatör? Har du god vana av att hant... Visa mer
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Är du en ansvarstagande kommunikatör med erfarenhet från statlig sektor? Har du minst 3 års erfarenhet som kommunikatör? Har du god vana av att hantera hela kommunikationsprocessen? Läs då gärna vidare!

Nu söker vi en kreativ kommunikatör för ett uppdrag på en viktig myndighet i härliga Karlstad!
Arbetsuppgifter:
I rollen som kommunikatör kommer du att arbeta med att analysera, planera, samordna, genomföra och följa upp kommunikation. I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma;

• internt och externt kommunikationsarbete på strategisk och operativ nivå
• planera, genomföra och utvärdera kommunikationsinsatser
• marknadsundersökningar och omvärldsanalyser
• utforma informationsmaterial
• rådgivning till kollegor i kommunikationsfrågor
• varumärkesarbete
• uppdatera information på extern och intern webbplats
• arbete med digitala kanaler och sociala medier.
Vem är du?
Du är en erfaren kommunikatör som är trygg i din yrkesroll och gärna bidrar till andras utveckling. Vidare är du självgående och agerar på eget initiativ om det behövs. Du har ett strukturerat arbetssätt och är duktig på att skapa kontakter och samarbeta. För att vara kvalificerad för tjänsten har du:

•  högskoleutbildning exempelvis inom media och kommunikation eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
• Alternativt, gymnasium eller likvärdig utbildningsamt fem (5) års arbetslivserfarenhet som kommunikatör kunskap om digital kommunikation, sociala medier och varumärkesbyggande
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt 
• Kommunikatörsarbete inom statlig myndighet.
• Mycket goda färdigheter i verktyget Adobe InDesign
• Mycket god färdighet i webbpublicering
• erfarenhet av att arbeta med enkäter
• erfarenhet av att ha arbetat med kriskommunikation
• filmproduktion
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

Du erbjuds
Ett konsultuppdrag på heltid 100% med start 15 juni och löper 6-7 mån, framåt med möjlighet till förlängning. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund med placering i Karlstad. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Elin Hellenius via mail på [email protected]
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Visa mindre

HR & Payroll Coordinator till Andritz

Är du en vass administratör med goda kunskaper inom lön? Söker du en ny utmaning och lockas av en bred och varierad roll som innefattar lönekoordinering och ett nära samarbete med kollegor både inom HR och ekonomi? Trivs du som bäst när du får vara en del av en global organisation, men samtidigt tillhöra ett mindre team inom HR? För Andritz räkning söker vi just nu en HR & Payroll Coordinator. Får du ofta höra att du har en förmåga förklara komplexa probl... Visa mer
Är du en vass administratör med goda kunskaper inom lön? Söker du en ny utmaning och lockas av en bred och varierad roll som innefattar lönekoordinering och ett nära samarbete med kollegor både inom HR och ekonomi? Trivs du som bäst när du får vara en del av en global organisation, men samtidigt tillhöra ett mindre team inom HR? För Andritz räkning söker vi just nu en HR & Payroll Coordinator.

Får du ofta höra att du har en förmåga förklara komplexa problem på ett väldigt enkelt sätt? Kommer du tillrätta i en roll som kombinerar administration med internservice? Blir du ofta beskriven som kommunikativ och engagerad? Då kan du vara den vi letar efter!

Arbetsbeskrivning

I rollen som HR & Payroll Coordinator kommer du fungera som länken mellan extern löneleverantör och chefer och medarbetare internt. Det är ditt ansvar att säkerställa att löneleverantören har rätt underlag och information för att kunna betala ut lön i rätt tid. Du kommer även fungera som första kontakt till chefer och medarbetare i frågor kopplat till lön och övriga ersättningar. Vidare kommer rollen innefatta:

• Rapportering och kontakt med myndigheter
• Hantera drivmedelsförmåner och körjournaler
• Kontering av fakturor för kostnader kopplat till medarbetare, exempelvis pensioner och försäkringar
• Förse ekonomi med lönerelaterade underlag inför bokslut
• HR administration – exempelvis ta fram nyckeltal och statistik, upprätta anställningsavtal, och hantera uppdateringar i personalsystem samt interkommunikation primärt via intranät

Rollen kommer vara bred och varierad och innebära många kontaktytor, såväl internt som externt.

Vem är du?

Personen vi söker till denna roll har sedan tidigare erfarenhet av löneadministration – kanske har du lång erfarenhet av löneadministration och lockas av att ta dig an en koordinerande roll som också innefattar HR-administration? Alternativt har du bara arbetat ett par år inom löneområdet och ser detta som ett rätt steg i din karriär. Vi tror att du i grunden har en eftergymnasial utbildning inom löneområdet och du kommer med grundläggande kunskap i arbetsrätt och med en vana att tolka kollektivavtal.

Viktigast för oss är dina personliga egenskaper! För att bli framgångsrik i rollen ser vi att du verkligen brinner för service, det är helt enkelt en motivationsfaktor för dig att få ge internt stöd inom ditt expertisområde. Du är van vid koordinerande roller och har en förmåga att behålla strukturen i ditt arbete, även när det kräver att hantera flera parallella arbetsuppgifter och ansvarsområden. Vidare har du enkelt för att uttrycka dig och är pedagogiskt lagd.

Välkommen med din ansökan!

Denna rekrytering hanteras av Jurek Rekrytering & Bemanning och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare My Andersson på [email protected]. Urval och intervjuer hanteras löpande varför rollen kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail.

Rollen är placerad på något av Andritz lokala kontor i Sverige, vilka är belägna i Stockholm (Solna), Iggesund, Örnsköldsvik, Karlstad, Växjö, Norrköping och Sundsvall.

Om Andritz

Every day, ANDRITZ continues to deliver successful innovative solutions to our customers globally. Why are we so successful? Because we are passionate and love what we do! We are at the forefront of future engineering technologies, with solutions that ensure the success of our clients in key industries that are shaping the future of the world we live in.

https://www.andritz.com/careers-en Visa mindre

Löneadministratör till ABF i Karlstad

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. ABFs förbundsexpedition i Karlstad har som uppgift att ge service till ABF-avdelningarna i ekonomi, lön, personaladministration samt verksamhetsuppf... Visa mer
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

ABFs förbundsexpedition i Karlstad har som uppgift att ge service till ABF-avdelningarna i ekonomi, lön, personaladministration samt verksamhetsuppföljning. ABFs förbundsexpedition är uppdelad på två kontor, Karlstad och Stockholm.

Arbetsuppgifter
I rollen som Löneadministratör kommer du ingå i ett team tillsammans med ekonomer och verksamhetsadministratörer och kommer att ledas av en teamledare. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att utifrån olika typer av löneunderlag och filinläsningar hantera hela löneprocessen åt våra ABF-avdelningar. Du kommer även att sköta efterrapportering såsom underlag till ekonomi, semesterlöneskulder, statistik och pensionsrapporteringar samt i övrigt vanligt förekommande arbetsuppgifter för en löneadministratör. I rollen ingår också att stötta chefer och medarbetare inom organisationen, samt Teamet i sin helhet.

ABF arbetar med flera kollektivavtal och löner till flera olika föreningar vilket ger en stor mängd interna och externa kontakter.

Egenskaper
Dina personliga egenskaper är mycket viktiga för oss, och det är centralt att du kan arbeta både självständigt och i grupp. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla, förbättra och kvalitetssäkra vårt arbete och tror att du vill vara en del i det. Analytisk inriktning, positiv inställning samt din förmåga till struktur, noggrannhet, flexibilitet, effektivitet och samarbete tillsammans med din prestigelöshet är avgörande för ett bra resultat.

Utbildning och erfarenhet
Du bör ha några års dokumenterad erfarenhet från arbete med lön och meriterande är erfarenhet från löne- och personalsystemet Agda. Vi ser gärna att du har en utbildning som lönespecialist. Inom ABF kommer du att ha ett flertal kontaktytor, varför din sociala kompetens är viktig. Du behärskar det svenska språket i såväl tal som skrift. Vi eftersträvar mångfald på arbetsplatsen.

Om verksamheten
Arbetarnas bildningsförbund (ABF) är Sveriges ledande studieförbund. Vi är partipolitiskt obundna, men våra värderingar sammanfaller med arbetarrörelsens. Grundarna är Socialdemokraterna (SAP), Landsorganisationen (LO) och Konsumentkooperationen (KF). Vår grundsyn är alla människors lika och unika värde och vi arbetar med en målsättning om att förstärka och fördjupa demokratin inom samhällslivets alla områden. ABF består av 59 medlemsorganisationer, 53 organisationer med samarbetsavtal och är uppbyggt som en federation med en förbundsexpedition på nationellt plan och 51 lokalavdelningar samt 22 distrikt runtom i hela landet.

Du erbjuds
Vi samarbetar med Jurek Rekrytering & Bemanning i denna rekrytering. För ytterligare information om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Victoria Tjernström, [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan.

Sista ansökningsdag: rekryteringsprocessen sker fortlöpande

Tillträdesdag: efter överenskommelse

Tjänstgöringsgrad: heltid

Lön: enligt kollektivavtal mellan KFO och Handelsanställdas förbund samt Akademikerförbunden.

Facklig representant: Lena Brandt [email protected] 08-6135119

Placeringsort: Gräsdalsgatan 9, Karlstad Visa mindre

Meriterande uppdrag som ekonomiassistent i Karlstad

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Arbetsbeskrivning För kunds räkning söker vi dig som är intresserad av en rolig, utvecklande och meriterande tjänst som ekonomiassistent. Detta är e... Visa mer
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi dig som är intresserad av en rolig, utvecklande och meriterande tjänst som ekonomiassistent. Detta är en roll som passar perfekt för dig som har flera års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent och som tycker om att arbeta självständigt med ett stort eget ansvar. 

I rollen som ekonomiassistent kommer du att arbeta självständigt och med varierade arbetsuppgifter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:

• Fakturering 
• In- och utbetalningar
• Kund- och leverantörsreskontra

Du kommer att arbeta självständigt på en mindre ekonomiavdelning hos vår kund i Karlstad, där dina närmaste kollegor inom ekonomi sitter i Göteborg. Rollen innebär ett stort eget ansvar. 

Tjänsten är på heltid med start i slutet på oktober, och sträcker sig sex månader fram i tiden, med chans till förlängning. Du kommer att sitta i vår kunds lokaler i Karlstad.

Vem söker vi?
Vi söker dig som är flexibel, positiv, pålitlig och trivs med att arbeta självständigt. Du har hög arbetsmoral samt ser till att dina arbetsuppgifter blir utförda i tid. Vi tror att du som söker har gedigen erfarenhet av arbete som ekonomiassistent och trivs utmärkt i en sådan roll. 

Du trivs i en roll där du kommer att ha varierande arbetsuppgifter samt är inte rädd att hjälpa till där det behövs för stunden. Vidare tror vi att du som söker tycker om att arbeta med siffror och är redo för ett mycket meriterande och roligt jobb som ekonomiassistent!

Du erbjuds
Du kommer att erbjudas ett roligt och spännande arbete som ekonomiassistent. Detta är en strålande chans att utvecklas och få chansen att arbeta på en trevlig arbetsplats. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Elin Gulin, [email protected]. Ansök på www.jurek.se

Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management. Visa mindre

Prestigelös Junior Redovisningsekonom till ledande studieförbund

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Är du en lagspelare som trivs med att jobba i team med det gemensamma målet i fokus? Vill du vara en del av en organisation som främjar arbetet för ... Visa mer
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Är du en lagspelare som trivs med att jobba i team med det gemensamma målet i fokus? Vill du vara en del av en organisation som främjar arbetet för demokrati och jämställdhet? Delar du synen på alla människors lika värde och har ett intresse för samhällsfrågor? Då kan tjänsten på Sveriges ledande studieförbund vara något för dig!

Arbetsbeskrivning

Till ABFs förbundsexpeditions kontor i Karlstad söker vi nu en Junior Redovisningsekonom som vill vara med och sköta ABF-enheternas bokföring. I rollen arbetar du i team, som består av medarbetare från olika arbetsgrupper, med varierande arbetsuppgifter. Du jobbar brett och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:

• Löpande bokföring
• Kundreskontra
• Leverantörsreskontra
• Periodiseringar
• Avstämningar i samband med månadsslut

Tjänsten rapporterar till Teamledare och Resursteamschef på Karlstadskontoret.

Vem är du?

Vi söker dig som är gymnasieekonom eller vidareutbildad inom ekonomi, med minst ett års erfarenhet av att arbeta inom redovisning. Du har tidigare arbetat i en liknande, bred roll och kan arbeta självständigt med de bokningar som görs i samband med månadsslut. Har du erfarenhet av systemet Visma Control är det meriterande.

Vidare tror vi att du trivs med att arbeta i team och har ett samarbetsorienterat arbetssätt. I rollen har du ett flertal kontaktytor, varför din sociala kompetens är viktig. Vi ser även att du är prestigelös, noggrann och strukturerad. Du ställer gärna en extra fråga för att försäkra dig om att det blir rätt.

För att passa in hos ABF bör du även dela förbundets grundsyn om alla människors lika och unika värde.

Du erbjuds

I denna roll blir du en del av ett drivet team, i en platt och prestigelös organisation med korta beslutsvägar. På ABF tillåts du vara med och påverka och det finns goda utvecklingsmöjligheter.

Tjänsten är en visstidsanställning där du initialt blir anställd hos JUREK Rekrytering & Bemanning som en del av vår konsultverksamhet. För rätt person finns en god chans till fast anställning hos kunden. Tjänsten omfattar heltid med placering på ABFs förbundsexpeditions kontor i Karlstad. Tillträde så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid.

I den här rekryteringen samarbetar ABF med Jurek Rekrytering och Bemanning och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Mehdi Riahi på tel. 070-491 54 10. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

Om verksamheten

Arbetarnas bildningsförbund (ABF) är Sveriges ledande studieförbund. Vi är partipolitiskt obundna, men våra värderingar sammanfaller med arbetarrörelsens vilka vi förutsätter att du delar. Grundarna är Socialdemokraterna, Landsorganisationen och Konsumentkooperationen. Vår grundsyn är alla människors lika och unika värde och vi arbetar med en målsättning om att förstärka och fördjupa demokratin inom samhällslivets alla områden.

ABFs förbundsexpedition är en arbetsplats som värderar öppenhet, gott bemötande och mångfald. Vi tror på lärande och bildning och stimulerar till vidareutveckling. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och betydelsefulla för många.

 

Sökord: Accountant, Junior Accountant, Financial accountant, Junior Associate, Senior Associate, Redovisningsekonom, Junior redovisningsekonom, Ekonomiassistent, Accounting Clerk, Accounting Assistant, Visma Control Visa mindre

Prestigelös Junior Redovisningsekonom till ledande studieförbund

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Är du en lagspelare som trivs med att jobba i team med det gemensamma målet i fokus? Vill du vara en del av en organisation som främjar arbetet för ... Visa mer
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Är du en lagspelare som trivs med att jobba i team med det gemensamma målet i fokus? Vill du vara en del av en organisation som främjar arbetet för demokrati och jämställdhet? Delar du synen på alla människors lika värde och har ett intresse för samhällsfrågor? Då kan tjänsten på Sveriges ledande studieförbund vara något för dig!

Arbetsbeskrivning

Till ABFs förbundsexpeditions kontor i Karlstad söker vi nu en Junior Redovisningsekonom som vill vara med och sköta ABF-enheternas bokföring. I rollen arbetar du i team, som består av medarbetare från olika arbetsgrupper, med varierande arbetsuppgifter. Du jobbar brett och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:

• Löpande bokföring
• Kundreskontra
• Leverantörsreskontra
• Periodiseringar
• Avstämningar i samband med månadsslut

Tjänsten rapporterar till Teamledare och Resursteamschef på Karlstadskontoret.

Vem är du?

Vi söker dig som är gymnasieekonom eller vidareutbildad inom ekonomi, med minst ett års erfarenhet av att arbeta inom redovisning. Du har tidigare arbetat i en liknande, bred roll och kan arbeta självständigt med de bokningar som görs i samband med månadsslut. Har du erfarenhet av systemet Visma Control är det meriterande.

Vidare tror vi att du trivs med att arbeta i team och har ett samarbetsorienterat arbetssätt. I rollen har du ett flertal kontaktytor, varför din sociala kompetens är viktig. Vi ser även att du är prestigelös, noggrann och strukturerad. Du ställer gärna en extra fråga för att försäkra dig om att det blir rätt.

För att passa in hos ABF bör du även dela förbundets grundsyn om alla människors lika och unika värde.

Du erbjuds

I denna roll blir du en del av ett drivet team, i en platt och prestigelös organisation med korta beslutsvägar. På ABF tillåts du vara med och påverka och det finns goda utvecklingsmöjligheter.

Tjänsten är en visstidsanställning där du initialt blir anställd hos JUREK Rekrytering & Bemanning som en del av vår konsultverksamhet. För rätt person finns en god chans till fast anställning hos kunden. Tjänsten omfattar heltid med placering på ABFs förbundsexpeditions kontor i Karlstad. Tillträde så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid.

I den här rekryteringen samarbetar ABF med Jurek Rekrytering och Bemanning och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Mehdi Riahi på tel. 070-491 54 10. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

Om verksamheten

Arbetarnas bildningsförbund (ABF) är Sveriges ledande studieförbund. Vi är partipolitiskt obundna, men våra värderingar sammanfaller med arbetarrörelsens vilka vi förutsätter att du delar. Grundarna är Socialdemokraterna, Landsorganisationen och Konsumentkooperationen. Vår grundsyn är alla människors lika och unika värde och vi arbetar med en målsättning om att förstärka och fördjupa demokratin inom samhällslivets alla områden.

ABFs förbundsexpedition är en arbetsplats som värderar öppenhet, gott bemötande och mångfald. Vi tror på lärande och bildning och stimulerar till vidareutveckling. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och betydelsefulla för många.

 

Sökord: Accountant, Junior Accountant, Financial accountant, Junior Associate, Senior Associate, Redovisningsekonom, Junior redovisningsekonom, Ekonomiassistent, Accounting Clerk, Accounting Assistant, Visma Control Visa mindre

Prestigelös Junior Redovisningsekonom till ledande studieförbund

www.abf.se Är du en lagspelare som trivs med att jobba i team med det gemensamma målet i fokus? Vill du vara en del av en organisation som främjar arbetet för demokrati och jämställdhet? Delar du synen om alla människors lika värde och har ett intresse för samhällsfrågor? Då kan tjänsten på Sveriges ledande studieförbund vara något för dig! Arbetsbeskrivning Till ABFs förbundsexpeditions kontor i Karlstad söker vi nu en Junior Redovisningsekono... Visa mer
www.abf.se

Är du en lagspelare som trivs med att jobba i team med det gemensamma målet i fokus? Vill du vara en del av en organisation som främjar arbetet för demokrati och jämställdhet? Delar du synen om alla människors lika värde och har ett intresse för samhällsfrågor? Då kan tjänsten på Sveriges ledande studieförbund vara något för dig!

Arbetsbeskrivning

Till ABFs förbundsexpeditions kontor i Karlstad söker vi nu en Junior Redovisningsekonom som vill vara med och sköta ABF-enheternas bokföring. I rollen arbetar du i team, som består av medarbetare från olika arbetsgrupper, med varierande arbetsuppgifter. Du jobbar brett och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:

• Löpande bokföring
• Kundreskontra
• Leverantörsreskontra
• Periodiseringar
• Avstämningar i samband med månadsslut

Tjänsten rapporterar till Teamledare och Resursteamschef på Karlstadskontoret.

Vem är du?

Vi söker dig som är gymnasieekonom eller vidareutbildad inom ekonomi, med minst ett års erfarenhet av att arbeta inom redovisning. Du har tidigare arbetat i en liknande, bred roll och kan arbeta självständigt med de bokningar som görs i samband med månadsslut. Har du erfarenhet av systemet Visma Control är det meriterande.

Vidare tror vi att du trivs med att arbeta i team och har ett samarbetsorienterat arbetssätt. I rollen har du ett flertal kontaktytor, varför din sociala kompetens är viktig. Vi ser även att du är prestigelös, noggrann och strukturerad. Du ställer gärna en extra fråga för att försäkra dig om att det blir rätt.

För att passa in hos ABF bör du även dela förbundets grundsyn om alla människors lika och unika värde.

Du erbjuds

I denna roll blir du en del av ett drivet team, i en platt och prestigelös organisation med korta beslutsvägar. På ABF tillåts du vara med och påverka och det finns goda utvecklingsmöjligheter.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med omfattning heltid med placering på ABFs förbundsexpeditions kontor i Karlstad. Tillträde så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid.

I den här rekryteringen samarbetar ABF med Jurek Rekrytering och Bemanning och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Emelie Baeckström på tel. 073-745 06 46. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

Om verksamheten

Arbetarnas bildningsförbund (ABF) är Sveriges ledande studieförbund. Vi är partipolitiskt obundna, men våra värderingar sammanfaller med arbetarrörelsens vilka vi förutsätter att du delar. Grundarna är Socialdemokraterna, Landsorganisationen och Konsumentkooperationen. Vår grundsyn är alla människors lika och unika värde och vi arbetar med en målsättning om att förstärka och fördjupa demokratin inom samhällslivets alla områden.

ABFs förbundsexpedition är en arbetsplats som värderar öppenhet, gott bemötande och mångfald. Vi tror på lärande och bildning och stimulerar till vidareutveckling. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och betydelsefulla för många.

 

 

Sökord: Accountant, Junior Accountant, Financial accountant, Junior Associate, Senior Associate, Redovisningsekonom, Junior redovisningsekonom, Ekonomiassistent, Accounting Clerk, Accounting Assistant, Visma Control Visa mindre

Prestigelös Junior Redovisningsekonom till ledande studieförbund

www.abf.se Är du en lagspelare som trivs med att jobba i team med det gemensamma målet i fokus? Vill du vara en del av en organisation som främjar arbetet för demokrati och jämställdhet? Delar du synen om alla människors lika värde och har ett intresse för samhällsfrågor? Då kan tjänsten på Sveriges ledande studieförbund vara något för dig! Arbetsbeskrivning Till ABFs förbundsexpeditions kontor i Karlstad söker vi nu en Junior Redovisningsekono... Visa mer
www.abf.se

Är du en lagspelare som trivs med att jobba i team med det gemensamma målet i fokus? Vill du vara en del av en organisation som främjar arbetet för demokrati och jämställdhet? Delar du synen om alla människors lika värde och har ett intresse för samhällsfrågor? Då kan tjänsten på Sveriges ledande studieförbund vara något för dig!

Arbetsbeskrivning

Till ABFs förbundsexpeditions kontor i Karlstad söker vi nu en Junior Redovisningsekonom som vill vara med och sköta ABF-enheternas bokföring. I rollen arbetar du i team, som består av medarbetare från olika arbetsgrupper, med varierande arbetsuppgifter. Du jobbar brett och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:

• Löpande bokföring
• Kundreskontra
• Leverantörsreskontra
• Periodiseringar
• Avstämningar i samband med månadsslut

Tjänsten rapporterar till Teamledare och Resursteamschef på Karlstadskontoret.

Vem är du?

Vi söker dig som är gymnasieekonom eller vidareutbildad inom ekonomi, med minst ett års erfarenhet av att arbeta inom redovisning. Du har tidigare arbetat i en liknande, bred roll och kan arbeta självständigt med de bokningar som görs i samband med månadsslut. Har du erfarenhet av systemet Visma Control är det meriterande.

Vidare tror vi att du trivs med att arbeta i team och har ett samarbetsorienterat arbetssätt. I rollen har du ett flertal kontaktytor, varför din sociala kompetens är viktig. Vi ser även att du är prestigelös, noggrann och strukturerad. Du ställer gärna en extra fråga för att försäkra dig om att det blir rätt.

För att passa in hos ABF bör du även dela förbundets grundsyn om alla människors lika och unika värde.

Du erbjuds

I denna roll blir du en del av ett drivet team, i en platt och prestigelös organisation med korta beslutsvägar. På ABF tillåts du vara med och påverka och det finns goda utvecklingsmöjligheter.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med omfattning heltid med placering på ABFs förbundsexpeditions kontor i Karlstad. Tillträde så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid.

I den här rekryteringen samarbetar ABF med Jurek Rekrytering och Bemanning och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Emelie Baeckström på tel. 073-745 06 46. Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

Om verksamheten

Arbetarnas bildningsförbund (ABF) är Sveriges ledande studieförbund. Vi är partipolitiskt obundna, men våra värderingar sammanfaller med arbetarrörelsens vilka vi förutsätter att du delar. Grundarna är Socialdemokraterna, Landsorganisationen och Konsumentkooperationen. Vår grundsyn är alla människors lika och unika värde och vi arbetar med en målsättning om att förstärka och fördjupa demokratin inom samhällslivets alla områden.

ABFs förbundsexpedition är en arbetsplats som värderar öppenhet, gott bemötande och mångfald. Vi tror på lärande och bildning och stimulerar till vidareutveckling. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och betydelsefulla för många.

 

 

Sökord: Accountant, Junior Accountant, Financial accountant, Junior Associate, Senior Associate, Redovisningsekonom, Junior redovisningsekonom, Ekonomiassistent, Accounting Clerk, Accounting Assistant, Visma Control Visa mindre

Distriktsansvarig säljare för Däckverkstäder till Continova

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration. Distriktsansvarig säljare för Däckverkstäder till Continova Trivs du som bäst när du får möta kunder, sälja kvalitetsprodukter och bygga relationer... Visa mer
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Distriktsansvarig säljare för Däckverkstäder till Continova

Trivs du som bäst när du får möta kunder, sälja kvalitetsprodukter och bygga relationer? Rollen som distriktsansvarig säljare på Continova erbjuder dig en varierad roll där du harstor möjlighet att påverka ditt eget arbete.

Om företaget

Continova är en rikstäckande och professionell leverantör till däck- och bilverkstäder. De har ett brett produktsortiment för att säkerställa kvalitet och flexibilitet i leveransen till sina kunder. Med ett stort utbud av produkter såsom däckmaskiner, fordonslyftar, plåt och skadeutrustning, verkstadsinredning och förbrukningsmateriel. De erbjuder de även lösningar inom verkstadsplanering samt utbildningar.

Huvudkontoret ligger i Kungsbacka med lager och administration i trevliga lokaler, företaget är representerat rikstäckande med representanter på fältet och de är totalt ca 45 anställda.

Arbetsuppgifter

Som distriktsansvarig på Continova ansvarar du för försäljningen mot Däckfackhandeln i mellan- Sverige. Dina kunder varierar från enmansföretag till större verkstäder och ditt fokus ligger på att bygga en relation med alla aktörer inom ditt distrikt. Continova erbjuder ett brett produktsortiment och där du med stort engagemang gärna demonstrerar nya maskiner, produkter och tillbehör för dina kunder. I rollen som distriktsansvarig arbetar du efter budgetmål och du lägger själv upp ditt arbete och din strategiska planering för hur du ska nå dessa. Du utgår från hemmet och fokuserar ditt arbete på att göra säljande kundbesök. Leveranser sker både från bilen och från vårt huvudlager. Ditt arbete innebär att vara rådgivande och professionell leverantör med en mycket bred och kvalitativ produktportfölj.

Distriktet sträcker sig över Värmland, Närke. Västmanland och Södermanland. Lämplig utgångs ort Örebro med omnejd. Övernattningar kan komma att förekomma.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

Vi tror att du som söker en person som motiveras att driva ditt eget arbete och planera strategiskt för att nå dina mål. Du känner dig trygg i kontakten med nya människor och du trivs som bäst när du får vara ute och besöka kund i ditt distrikt. I din roll som säljare drivs du av att skapa långsiktiga samarbeten och strävar efter att bygga relationer med dina kunder. Vidare brinner du för att träffa nya människor och leverera lösningar till såväl kunder som kollegor.

• Du har erfarenhet och intresse av att arbeta med tekniska produkter och har en erfarenhet från Däckbranschen

• Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska

• Det är vi ser gärna att du arbetat mot eller har praktisk erfarenhet av Däckverkstäder/verkstäder samt erfarenhet av egen kundkontakt.

Du erbjuds

Jobbar du på Continova hamnar du på ett attraktivt företag med familjär företagskultur i en platt organisation. Trots att du arbetar självständigt i ditt distrikt har du ett nära samarbete med vår Inhouse avdelning i form av produktansvariga och serviceavdelning. Arbetsfordon, telefon och dator ingår i tjänsten.

I denna rekrytering samarbetar vi med Jurek Rekrytering & Bemanning, varför du vid frågor är varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Karin Kvist 0739-42 56 10 alternativt via mail: [email protected]. Då urvalet sker löpande är du välkommen med din ansökan redan idag via www.jurekbemannning.se Visa mindre